Classes

Assassin

Na začátku boje Assasini skočí na nejvzdálenější cíl a udělí kritické poškození.

3

+75% ke kritickému poškození a 10% kritická šance

6

+150% ke kritickému poškození a 25% kritická šance

Blademaster

Blademasteři mají 35% šanci zasadit extra ránu každý útok.

3

1 extra útok

6

2 extra útoky

9

4 extra útoky

Brawler

Brawleři obdrží bonus k maximálním životům.

2

300 Bonusových životů

4

600 Bonusových životů

6

1000 Bonusových životů

Elementalist

Elementalisti získávají dvojnásobnou manu z útoků.

3

Na začátku boje vyvoláte Golema s 2200 HP

Guardian

2

Na začátku souboje Guardiani v okolí 1hex kolem sebe přidají přátelským jednotkám +35 armor. Jednotlivý Guardian nepřidá armor sobě (druhému guardianovi ano). Jednotkám mezi 2 Guardianami se armor sčítá (tedy +70 armor)

Gunslinger

Po útoku mají Gunslingeři 50% šanci zaútočit na další nepřátelskou jednotku.

2

Extra útok na 1 další nepřátelskou jednotku

4

Extra útok na další 2 nepřátelské jednotky

6

Extra útok na další 3 nepřátelské jednotky

Knight

Všechny přátelské jednotky ignorují poškození.

2

Ignoruje 15 poškození

4

Ignoruje 30 poškození

6

Ignoruje 55 poškození

Ranger

Rangeři mají šanci na zdvojnásobení jejich rychlosti útoku na další 3s.

2

30% šance na zdvojnásobení rychlosti útoku

4

70% šance na zdvojnásobení rychlosti útoku

Shapeshifter

Shapeshifteři získají při proměnění bonus k jejich maximálním životům.

3

60% bonus k životům

6

120% bonus k životům

Sorcerer

Sorcereři získávají dvojnásobnou manu z útoků a zvyšují poškození kouzly všem přátelským jednotkám.

3

+40% poškození kouzly

6

+100% poškození kouzly